Τι μπορώ να κάνω όταν το παιδί «δεν με ακούει»; 

Αναδημοσίευση από τη σελίδα Positive Parents Τι μπορώ να κάνω (για να μην τρελαθώ) όταν το παιδί...

Η επίδραση της άσκησης στη στερεοτυπική συμπεριφορά παιδιών με αυτισμό (s)

H Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι μία νευροβιολογική αναπτυξιακή διαταραχή σε παιδιά, η...

Μαμά, Μπαμπά, μ’ ακούτε;

Όλοι στο σχολείο μιλάνε για «ύλη» και για «γνώσεις». Δίνουν φυλλάδια και «μαθήματα για το σπίτι»....

Διάγνωση των μαθησιακών δυσκολιών- Ο κίνδυνος της «υπερ» ή της «υπό-διάγνωσης»

*Γράφει Η Ελένη Καπλάνη             Πρώτος ο Bateman το 1965, όρισε την απόκλιση του νοητικού δυναμικού από την ακαδημαϊκή επίδοση ως κριτήριο διάγνωσης των μαθησιακών δυσκολιών. Μέχρι και σήμερα, το κυριότερο...

Θεωρία του Νου και Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

Γράφει η Ελένη Καπλάνη             Η ανθρώπινη αλληλεπίδραση, προκειμένου να είναι επαρκής και επιτυχημένη, απαιτεί από το άτομο να προβλέπει τις συμπεριφορές των άλλων, να κατανοεί τις προθέσεις τους, τις...

Μαμά, Μπαμπά, μ’ ακούτε;

Μαμά, Μπαμπά, μ’ ακούτε;

Όλοι στο σχολείο μιλάνε για «ύλη» και για «γνώσεις». Δίνουν φυλλάδια και «μαθήματα για το σπίτι». Κυνηγάμε χρόνους και στόχους από πέντε έξι χρονών. Θα τη μάθω και αυτή την ύλη αλλά… δεν με ενθουσιάζει αρκετά. Και ο ενθουσιασμός είναι το λίπασμα που με κάνει να...