ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-ΣΕ-ΗΜΕΡΙΔΑΛήψη

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Καθήκοντα και αρμοδιότητες Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Απόσπασμα από ΦΕΚ...

Θεωρία του Νου και Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

Γράφει η Ελένη Καπλάνη             Η...

Διάγνωση των μαθησιακών δυσκολιών- Ο κίνδυνος της «υπερ» ή της «υπό-διάγνωσης»

*Γράφει Η Ελένη Καπλάνη             Πρώτος ο Bateman το 1965, όρισε την απόκλιση του νοητικού δυναμικού από την ακαδημαϊκή επίδοση ως κριτήριο διάγνωσης των μαθησιακών δυσκολιών. Μέχρι και σήμερα, το κυριότερο...

Θεωρία του Νου και Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

Γράφει η Ελένη Καπλάνη             Η ανθρώπινη αλληλεπίδραση, προκειμένου να είναι επαρκής και επιτυχημένη, απαιτεί από το άτομο να προβλέπει τις συμπεριφορές των άλλων, να κατανοεί τις προθέσεις τους, τις...

Διάγνωση των μαθησιακών δυσκολιών- Ο κίνδυνος της «υπερ» ή της «υπό-διάγνωσης»

*Γράφει Η Ελένη Καπλάνη             Πρώτος ο Bateman το 1965, όρισε την απόκλιση του νοητικού δυναμικού από την ακαδημαϊκή επίδοση ως κριτήριο διάγνωσης των μαθησιακών δυσκολιών. Μέχρι και σήμερα, το κυριότερο...